Raluca Turcan … la orele 22:08 … la Realitatea TV, cu o atitudine mai mult decat serafica … incearca sa ne convinga ca investitorii nu vin in Romania din cauza mesajelor pe care le dau televiziunile.

Doamna Turcan, investitorii se uita pe indicatorii economici, pe rapoartele cu privire la „frisoanele bancare” …  pe cifre in general …  si pe ciclurile decizionale (daca ati auzit vreodata ce sunt acelea?!!!).

In fapt atitudinea Stimatei Raluca Turcan si incercarea de ne a convinge ca investitorii iau decizii pe baza a ce se zice pe la televizoar e mai degraba una serafic masluita, caci in adancul sufletului meu nu cred ca e atat de neinformata economic si financiar sa creada ca daca se urseste de bine si se face frumos la televizor INVESTITORUL PUNE BANU’ pe noptiera economiei romanesti.


3 comentarii la “Despre Investitorii Care se Uita la Televizor!!!”
  1. Andy a spus:

    Exista si situatii in care investitorii iau decizii pe baza mesajelor media, mai ales daca este vorba despre actiuni bursiere, atat de sensibile la perceptia publicului. Totusi, cred ca doamna Turcan se referea la investitorii institutionali, care, asa cum bine ati remarcat, iau in calcul alte criteri, in principal pe: perspectivele de crestere bazate pe contextul geostrategic, pe politicile fiscale, pe tendintele demografice, pe principalii indicatori macroeconomici, pe intensitatea concurentei si mai ales pe gradul in care pot influenta actorii politici si de securitate. Acestia dicteaza totul intr-o tara prea putin democratica, asa cum este, din pacate, Romania.
    Este o pacoste a ultimilor ani faptul ca lumea isi traieste viata prin prisma talk-show-urilor si a tabloidelor. E drept ca suntem o tara latina, in care comunicarea, cozeria (din fr.coserie) este la mare pret, dar adevarul este ca adevaratele evenimente si decizii se petrec behind closed doors si nu la Realitatea TV.
    Cine doreste sa infiga fanionul afacerii pe harta tarii noastre ia legatura mai intai cu Big Four si cu cei care conteaza, cu factorii de decizie. Nu sta neamtul sau chinezul care vrea sa investeasca cu ochii pe posturile tv sau radio locale.
    PS Doamnei Turcan trebuie ii acordam circumstante atenuante pentru opiniile dumneaei, caci femeile trebuie respectate intotdeauna, chiar si atunci cand fac politica, candva apanajul exclusiv al barbatilor.

  2. mihailbrinzea a spus:

    Intai un raspuns la PS-ul Dumneavoastra: Tocmai pentru faptul ca am tendinta sa o respect … inclusiv ca femeie care face politica … am spus ca „avea o atitudine serafica masluita”, disimulata. Respectul comporta insa nuante … care sunt influentate de cuantumul de discernamant continut in afirmatiile Doamnei Raluca Turcan … iar aici nu este vorba doar de discernamanul politic ci si de tentativa de a convinge telespectatorii ca se iau decizii pe baza de talk show. Eu in general respect pe cei care se straduiesc sa nu ma convinga cu asertiuni politice de lucruri neadevarate.

    Cu privire la mentiunea Dumneavoastra ca se iau decizii pe baza mesajelor media, a sensibilitatii si perceptiilor publicului … as spune ca investitorii seriosi deja stiu ca publicul din Romania nu reactioneaza prompt nici macar cand e vorba de soarta personala. Sunt de acord totusi ca Romanii se pot inghesui la o vanzare de actiuni tip „baloane de sapun” daca se gasesc vreo trei jurnalisti care sa le spuna ca vor castiga peste o saptamana de trei ori mai mult (ceva asemanator cazului Mihai Tatulici – FNI).

    Totusi, intr-o tara in care ciclul decizional are o medie de 20 de zile nu se avanta niciun investitor … ci doar turma speculatorilor care pandesc sansa unui tun si apoi se fac nevazuti. Si ca sa imi manifest inca odata respectul pentru Doamna Raluca Turcan … sper din adancul sufletului ca nuuu … face confuzie intre investitori, investitori organizationali si speculatori.

  3. Paun Cristian a spus:

    Folcloristele au fost întotdeauna un bun motiv de a fi investitor străin în România. Italienii şi spaniolii şi-au lăsat soţiile şi copii pentru a veni să „investească” în România atrase de „serafimitatea” asistentelor de manager de pe aici.

    Asta putem… asta facem. Şi-o merită şi femeile din România. Nici una dintre ele nu e oripilată de avalanşa de „ţâţe” şi „funduri” (iertare) din mass-media.

Comentariul tau